Friss

2015.03.24: És végre visszatértem az új évben méghozzá a Kuroshitsuji új ováival~~~ Carrie
2014.08.24: Újabb Kuroshitsuji  friss rész! Carrie
2014.08.23: Ide is elért végre a legújabb feltöltésem: Ranma 1/2 Live Action. Aki garantáltan jól akar szórakozni, annak csak ajánlani tudom! Lex
2014.07.31:Így a hónap utolsó napján hozok nektek egy kis AKIRA-t, a Kuroshitsuji ~Book of Circus~ -hoz készült albumot, amit tartalmazza az ED-dalt is. Carrie
2014.07.27: A rend kedvéért én is hozok néhány frissítést... Eléggé el vagyok csúszva velük, de azért ide is felkerülnek :) Három mangáról van szó, cím szerint: Nakamura Asumiko-tól az Adolte & Adarte, valamint a Bársony a felszín alatt, mindkettő a megszokott színes pár oldalas, valamint egy valamivel hosszabb, Komi Naoshi-tól az Island. Jó olvasgatást! Lex
2014.07.23:Még egy kis friss, egy OVA/Special a Kuroshitsuji szériából ami Will és Grell halálisteni pályájának kezdeti nehézségeit mutatja be. Carrie
2014.07.19:Új friss Kuroshitsuji~Book of Circus~2. része immár magyarul! Carrie
2014.07.16:Egek ennyire rég  volt frisselés kicsit el vagyunk veszve...DE megpróbállak titeket kárpótolni egy új Kuroshitsuji szériával a Book of Circus-sal. Még csak a múlt héten jött ki az első rész, de ne aggódjatok folyamatosan fogom fordítani és feltölteni, hogy le ne maradjatok kedvenc Komornyikunk és persze Ciel Bocchan történetéről :D Carrie
2013.12.25:Egy kis friss nektek így karácsony napján az Azayaka-Teamtől :3 Carrie
2013.10.29:Rengeteg frissel jövök most nektek! Elöször is Gackt-Blue lagoonja karaokezva és Beszy megengedte, hogy használjam a fordítását Köszi! Gackt - Metamorphozeját, Hide-Honey Bladejét és az Azayaka-Teamtól 3 Cinema Bizarre videót! Carrie + Bunraku és Moon Child újra töltve!
2013.10.19:Késő esti órákban egy kis filmel szolgálok nektek ami nem más mint a Higanjima.Aki szereti a japán vámpíros filmeket az jól teszi ha megnézi és még csak nem is egy B.kategóriás filmről van szó :) Carrie
2013.10.17:Újból némi friss tőlünk az Azayaka-Teamtól Breaking Benjamin - Breath c. száma! Carrie
2013.10.16:Na a mai nap eredményeként Miyako-channal megalakult egy pár fordítás erejéig az Azayaka-Team ^^ És úgy döntottem itt fogom közzé tenni a videókat. Első projektünk egy Breaking Benjamin dal. És én még külön hozok egy VANILLÁT nektek YFC stílusban és egy Tv-shows vidit Gakutól.Carrie
2013.09.22: Új fordítással jelentkezem ami nem más mint Kamijo új PV-je a Grazioso. Carrie
2013.09.19: Hellóka na most remélmen nem lesz gondom a frisseléssel. A mai nap hoztam nektek egy animét igaz még csak az első rész van fent a többin még dolgozgatok XD Egy shinigamis, vámpíros shounen ai-sorozat gyönyörű grafikával ami nem más mint a Yami no Matsuei :D -Carrie
2013.05.25: Hisashiburidesuminnasaaaan XD A mai napon így szombat délelőtt ismételten két zenei albummal bővült kínálatunk. Egy japán j-rock lány bandát hoztam nektek a Cyntia nevű zenekart. Kifejezetten nem vagyok oda a lánybandákért de ez most egészen hallgatható :)
Dozooooooo~~~~~~ Carrie-chan
2013.05.05: Ismételten 2 vidit hozok nektek, egy Gackt - Hideki párostól mikor még a Malice Mizer csapatát erősítette a Kizu Darake no Lola, és a Final Fantasy-ból ismert dalát a Longing- ot. Carrie-chan
2013.04.19: Új vidit hoztam, karaokeval a Malice Mizer - Ju Te Veux -ját :) Carrie-chan
2013.04.07: Régen volt már friss, éppen ideje hoznom valamit, csak hát az a lustaság....de először is látom indavideó a blogon nem jelenítí meg a vidiked de ez ne akadályozzon meg titeket, hogy élvezni tudjátok. Katt a vidire és betöltödik az indán. Pesze le is tölthetitek :D Szóval az új feltöltések : VAMPS-Devil Side, és egy Gackt tv-show 2004-ből ahol Tsuyoshival beszélget és zenél :) És mégy egy G.interjú a Heyx3 2009-ből :) Carrie-chan
2013.02.28: A hónap utolsó napján hoztam nektek egy zene feltöltést ami nem más mint a BABYMETAL nevű banda...Kawai lánykák kawai ruhában, háttérben kemény metál zenével XD Carrie-chan
2013.02.27:Noooooos melkészítettem az első kizárólagosan saját tudással elkészített karaokes videómat. Igaz ezt már egyszer lefordítottam Nektek, de ebben a formában nekem jobban tetszett. Gackt-Returner at NHK 2007.12.31. Carrie-chan
2012.02.22: Mai nappal nyitólag??? mondjuk.... a Dracula2000 c. filmmel lettünk gazdagabbak. Lex
2012.02.13: Jó idő gondolkodás után végre feltettem a nagyméltúságú publikumnak Roman Polanski Vámpírok Bálja című filmjét. Lex
2012.02.10: Nya ma sikeresen feltöltöttem új tárhelyemre, egy "új" kedvenc filmemet a BUNRAKU-t. Gackt fanoknak szerintem ismerősen cseng a cím, de természetesen mindenkinek ajánlani tudom, már csak a film kép világáért is de persze a szinészi alakítás és a történet sem kutya :) És egy újabb tv showt hoztam magyarul Gackt talk at MJ (2010.07.25) Carrie-chan
2012.02.08: A mai nappal újabb Asumiko mangával gazdagodott letöltéseink sorozata. Ezúttal a Black & White-ot fordítottam. Lex
2013.02.06: Kijavítottam pár általam hozott törölt linkeket: Gacktnál a Flower, Oblivous, Todokanai Ai..., Miyavinál a Jibun Kakumi és Ai Otsukától a Daisuki da yo-t. Valamint hoztam nektek egy új MV fordítást mégpedig Ai Otsukátol a Cherish-t. Jó szórakozást hozzá!^^   by Beszy
2013:01.18: Hát megszegem az ígéretem újabb Gakut hoztam, ami nem más mint a Secret Garden magyar felirattal. Carrie-chan
2013.01.16: Haha igérem legközelebb nem Gackt-ot fogok nektek hozni, de most annyira megörültem valaminek, hogy nem hagyhattam ki.....Vagyis ha jobban belegondolok nem is Gackt kifejezetten hanem Yellow Fried Chickenz-Nippon Budokan-t toltam fel nektek. Az utolsó koncertjükön készült dvd. Carrie-chan
2013.01.10: Ta ta ta tammmm Boldog Új Évet így megkésve is de hoztam nektek egy újabb singlet  Gackt-tól mégpedig a White Lovers-t. Carrie-chan
2012.12.31: Hogy a mai nap se maradjon újdonság nélkül, íme itt a Gosick soron következő tizedik epizódja: Egy megfázott lány a makacs barátjával álmodik. Ráadásnak pedig gyerekkorom egyik nagy klasszikusából egy kis válogatás: Kengyelfutó Gyalogkakukk gyűjteménye 1. Lex
2012.12.17: Rohamosan közeleg a Karácsony.... Aki még hozzám hasonlóan csak most kezdi meg a hangolást, annak itt egy kis segítség: A J-Rock Christmas 2010-es válogatás... (Én ezt hallgatom az ünnepekkor, félredobva a sablonos zenéket) Lex
2012.12.11: Ebben az évben sem maradhat el a tavaly bevezetett saját válogatás album... Az idei témánk az anime világa.
2012.12.04: A közelgő ünnepek alkalmával szeretnék Nektek Nakamura Asumiko - Noel című mangájával kedveskedni. Hogy ki is lehet valójában a Télapó? Nos talán ebből a one shotból választ kaphattok rá! Lex
2012.11.14: Újabb Gosick epizód: Kék rózsák bontanak szirmot az emberevő áruházban Lex
2012.10.30: Elég sokat váratott magára, de elkészült a Gosick következő epizódja: Üvöltés visszhangzik a Múlt Királyságából címmel Lex
2012.10.29: Tárházunk újabb filmmel gazdagodott, címe: Hófehérke - A terror meséje Lex
2012.10.23: Elkészült a legújabb háttérkép-kreálmányom... remélem sokaknak fog tetszeni :) Lex
2012.10.19: Új film, ezuttal egy kicsit "klasszikusabb" témából: Marie Antoinette... valamint itt a hozzá tartozó OST is. Lex
2012.10.15: És én Carrie-chan ismételten jelenkezem! Az utóbbi időben nem voltam túl aktív, ezt most szeretném bepótolni, mi mással mint GACKT új single-jével a HAKURO-val :D Remélem tetszeni fog ^^ Carrie-chan
2012.09.19: Bess-channal közös régi nagy kedvenc filmünket (Az ötödik elem) hoztam el végre valahára a letöltéseink közé. Lex
2012.09.06: Újabb háttérkép elkészültét jelenthetem be, ezúttal ismét kicsit animésebb vizekről... Lex
2012.08.31: Megkésve ugyan, de itt a Gosick következő része Egy isteni kinyilatkoztatás a nyári napforduló ünnepén címmel. Lex
2012.08.07: Hosszas várakozás után végre elkészült a Gosick következő része A Szürke Farkasok megidézik felebarátaikat címmel. Lex
2012.08.06: Végre itt az album, amire már régóta vártam: Emilie Autumn - Fight Like A Girl. Egyéb hozzáfűzni valóm nincs, mint hogy hallgassátok, és élvezzétek... Lex
2012.07.29:Nos még mielőtt nekikezdenék dolgozni, hozok nektek sok frisselést :) Most Gackt ЯR Requiem et Réminiscence 〜終焉と静寂〜2001-es koncert dvd-jét hoztam, hamarosan némi kis extrát is tolok hozzá. Carrie-chan
2012.07.28: Alaposan megkésve, de Gackt-Graffiti singlejét hoztam most gyorsan. Carrie-chan
2012.07.23: Újabb Nakamura Asumiko manga fordítás, ezuttal a Hajnal Hasadtáig (Till Dawn) című one shot Lex
2012.07.17: Plusz egy újabb film: Ollókezű Edward Lex
2012.07.10: Várakozásaimat felülmúlva máris itt van a Gosick ötödik része: Egy titokzatos szellem rejtőzik az elhagyatott raktárban Lex
2012.07.08: Íme itt a Gosick legfrissebben elkészült része: Az aranyfonál kettévág egy múló pillanatot Lex
2012.07.06: Újabb "vámpíros" film a stílus kedvelőinek. Ezuttal kevés vérrel, és némi gyermeteg romantikával a svédeknek hála megszületett ez a gyöngyszem, az Engedj be! Lex
2012.07.02: Csak hogy a jó filmek kedvelői ne maradjanak néznivaló nélkül, íme itt a legújabb ajánlatunk: Daybreakers - A vámpírok kora Lex
2012.06.26: Fade napokban kiadott legújabb albumával, a Ten-nel jelentkezem. Carrie-chan
2012.06.25: Áthidalva a korábbi technikai nehézségeket, végre megérkezett a Gosick harmadik része! Lex
2012.06.23: Így szombat délelőtt feltötlöttem nektek egyik újabb kedvenc animémet, az Interstella 5555. Ez abban különbözik a többi animétől, hogy nincsenek benne párbeszédek és az anime teljes tartama alatt Daft Punk Discovery albumát hallhatjuk :) Carrie-chan
2012.06.13: Tekintve, hogy ismételten ráérek, hoztam nektek egy újabb filmet: K-Pax - A belső bolygó címmel. Aki elsőre valami réme sci-finek gondolná, azt arra kérem olvassa el az ismertetőt, mert ez minden csak nem az. Lex
2012.06.06: Egy személyes kedvencemmel szeretném bővíteni a zenei repertoárt, ami nem más mint az ANIMETAL nevű banda. Egy japán metál banda, akik anime zenéket dolgoztak fel, és akik kicsit is járatosak a rock illetve metál zene terén, még ismerős dallamokat is felismerhetnek az anime dalokon belül. Carrie-chan
2012.05.29: Kutyafuttában ugyan, de itt egy új film. Egyik személyes kedvencem, már csak a regény miatt is amiből készült... A fantasy világában elmerülve némi steampunk jellegű fűszerezéssel íme Az arany iránytű Lex
2012.05.22: Új animével jelentkezek ami nem más mint a GunSmith Cats vagyis Fegyverkovács Macskák :D Viszonylak elég régi, 1996-os készítésű de ez semmit sem ront az anime "varázsán" Carrie-chan
Én is hozok egy kis frisst... Végre-valahára elkészültem a Gosick című lebilincselő, izgalmas stb. mert elfogult vagyok anime első két részével. Aki szereti a krimit és a misztikumot, valamint nem veti meg a jó poénokat sem, annak garantáltan telitalálat lesz ez a sorozat! (A további részek feliratozása folyamatban van, haladok vele, ahogy időm engedi) Lex
2012.05.18: Na végre én is frisselek már most Gackt - Nine Spiral-ját hoztam el nektek Drug Party verzióban, remélem tetszeni fog! Carrie chan
2012.05.09: Ismételten egy live felvétel fordításával jelentkezem: Emilie Autumn - Take the Pill... Mélyebb hozzáfűznivalóm nincs a számhoz, mindenki hallgassa meg, és értékelje legjobb belátása szerint... Lex
2012.05.06: Hoztam két újabb gif-et... Sajnos kicsit nehezen indulnak be a nagy fileméret miatt... Bocsesz, de meg kellett csinálnom őket... Lex
2012.04.05: Újabb gif-kép készült...
2012.04.15: Beállításra került az új fórum. Élvezzétek, amíg csak lehet, reméljük beválik és sokáig gyönyörködhetünk benne! :)
2012.04.13: Mostantól letölthetővé vált a Kalafina három albuma. Jó szórakozást! Lex
2012.04.12: Ismét csak egy újabb filmet hoztam nektek, a Cukorfalat című thrillert. Lex Na nehogy lemaradjak hoztam nektek egy klippfordítást ami nem más mint Fade - Cosmicalism című dala. Carrie-chan
2012.04.10: Egyik régi kedves filmemet hoztam el most nektek, Jet Li főszereplésével A nyakörv című alkotást. Lex És hogy én is hozzak ma valami újjat, íme egy újabb japán gyöngyszem a Gothic and Lolita Psycho :) Carrie-chan
2012.04.04: Elkészült a következő Nakamura Asumiko manga fordítás, most a Tökéletes Világ című alkotás van porondon... Lex
2012.04.01: Napunkat eredményesen zárva újabb fordítást hoztam nektek! Mi más lehetne, ha nem egy kis Emilie Autumn, de ezúttal egy egészen friss szerzemény az új albumról. Lex
2012.03.29: Újabb novellát hoztam nektek, Az életből kölcsönözve... címmel. Igaz a sztori már jó pár éve fogalmazódik bennem, fél éve már meg is írtam, de csak mostanra sikerült annyira megemésztenem, hogy ide is felkerüljön. Ha lehet mondani, akkor fogadjátok sok-sok szeretettel. Lex
2012.03.27: Újabb gyöngyszem a vígjátékok kedvelőinek: Shaolin foci Lex
2012.03.25: A tegnapi nap folyamán sikerült megnéznem a Sugizo, Gackt Project keretén belül Nemuri Kyoshiro színházi előadását. Szeretnélek megörvendeztetni titeket a darab zenei cd-jével. Egyszerűen gyönyörű *_* Carrie-chan
2012.03.22: Yellow Fried Chickenz két singlejével jelentkezem :) Carrie-chan
2012.03.18: Újabb háttérkép elkészültét jelenthetem be, ezúttal a közelgő tavasz jegyében. Lex
2012.03.17: WARNING!!!! Yellow Fried Chickenz legelső albuma letölthető most itt először!!!!!YES!! Remélem sikerült örömet szereznem ^^ Carrie-chan
2012.03.15: Újabb mangafordítás: Nakamura Asumiko - I am a piano Lex
2012.03.12: Egy picit megkésve de meghoztam Gackt Videóüzenetét a Március 11-i tragédia kapcsán. Carrie-chan
2012.03.11: Az "annyira gagyi, hogy már jó" tipusú filmek kedvelőinek szeretnék kedveskedni egy hihetetlen sci-fi vígjátékkal, a Tank Aranka-val. Lex
2012.03.10: Újabb fordítás készült el a tegnapi nap folyamán: Emilie Autumn (milyen meglepő) Castle down című dala. Lex
2012.03.09: Két újabb gif-et hoztam nektek az anime témakörében, a szemfülesek korábban már a livejournal oldalamon találkozhattak már velük. Lex ÉS Tadaaaam!!! Én is hoztam némi újdonságot nektek!! Ami nem más mind GACKT, HYDE és LEEHOM WANG főszereplésével a Moon Child! Ja és hát a zene se maradjon ki a Moon Child OST. Carrie-chan
2012.03.05: Letölthetőségeink között tudhatjuk immáron a Millenium Trilógia harmadik részének filmesített változatát is, A kártyavár összedől címmel. 2012.03.03: A film után itt az OST is... Repo! The Genetic Opera, persze Deluxe verzióban, valamint két új Versailles album is gazdagítja sorainkat, végezetül pedig egy újabb háttérkép, most kissé animésebb témában. A nap végeztével pedig kísérteti jelleggel beindítom az oldalon található SCM Music Playert, egyelőre még csak 5db általam választott számmal. Szívesen fogadok bármilyen kérést, kérdést észrevételt a lejátszóval kapcsolatban, illetve javaslatokat várok a playlist-be! Lex
2012.03.02: Még egy kis friss. Egy kis Gackt interjú :) Gackt első szereplése a HEYx3 című műsorban. Carrie-chan
Na ez vicces, úgy látszik ma én vagyok a második számú frisselő :) Kissé szégyenkezve ugyan, de bejelenteném, hogy 4db Emilie Autumn lemezzel bővült kínálatunk. Hát igen, ez eddig hiányzott... Lex
2012:03.01: Új hónap, új friss... Végre elkészült a Repo! The Genetic Opera című "rock opera" feliartozása. Egyik személyes nagy kedvencem, remélem más is így lesz vele, miután megnézi. Lex És én is hoztam nektek valamit ám! Gackt - Emu for my Dear című dalát felirattal :D Carrie-chan

2012.02.23: Háát Gackt rajongóknak kedvezek most így dél fele, az Until the Last Day című kisalbmával :D Carrie-chan
2012.02.22: Mivel ma sem bírok magammal feltöltöttem a Rém rendes Család sorozat OST jét :D Jó töltögetést :D Nagy kedvencem !!! Oh igen tényleg nem bírok magammal...Íme másik nagy kedvenc bandám az X-Japan 3 albuma immár letölthető :D Carrie-chan
2012.02.21: Lex jóvoltából felkerült A holló című film három része, és most szerény személyem jelentkezik A holló 4. - Sötét fohász című filmel ami egyben az utolsó film is amit készítettek. És egy új videó fordítást is hoztam nektek Malice Mizer - Syunikiss című dalát. Jah és mivel uncsiztam Gackt - Sixth Day and Seventh Night DVD-jét is immár töltögethetitek :) Carrie-chan
2012.02.19: Íme hosszas várakozás után a Millenium trilógia mársodik része filmletöltéseink között: A lány aki a tűzzel játszik.
2012.02.17: Folytatódik a Ranma 1/2 manga, itt a teljes 10. könyv! Lex
2012.02.16: Új animével jelentkezem, ami nem más mint a Bokusatus Tenshi Dokuro-chan. Carrie-chan
2012.02.15: A rossz idő miatti itthonragadásnak hála újabb előadót hozok nektek: The Pink Panda Lex 
2012.02.14: Tekintve hogy éppen ráérek, és akad még feltöltött anyagom, hozok nektek belőle párat. Először is három filmet A holló 2. - Az angyalok városaA holló 3. - MegváltásEgy gésa emlékiratai, másodszor pedig 9db Björk albumot, és végül szintén 9 lemez a Versailles-től persze csak azoknak, akik kedvelik Lex
2012.02.12: A lassan közelgő Valentin nap alkalmából hoztam nektek egy filmet. Nem az a tipikus romantikus film, de azért valahol a sztori mélyén meglapul ám egy leheletnyi belőle... Íme egyik nagy kedvencem, A holló első része, plusz egy apró ráadás, amit most találtam a merevelemezen: Blood+ Complete Best album. Lex
2012.02.06: Nagy örömmel hoztam el nektek két legújabb manga fordításomat az Ability Shop-ot és a Looks Like a Teaspoon-t. Remélem tetszeni fog minden kedves olvasónak! Lex
2012.02.01: És hogy a Február hónap is jól kezdődjön, előszedtem a dvd-im közül egy fordításomat...ezzel is rég tartoztam volna már nektek de ami késik az nem múlik :D Íme Gackt-Mizerable című remekműve :D Carrie-chan
2012.01.31: Így a hónap utolsó napján hoztam nektek egy japán-szamurájos fantasy filmet a Death Trance című alkotást Tak Sagaguchi főszereplésével :D Carrie-chan
2012.01.28: További négy Miyavi albumot húztam elő nektek merevlemezem mélyéről. Lex
2012.01.18: Újabb apróságot hoztam nektek, két Miyavi album formájában. Fogadjátok sok-sok szeretettel! Lex
2012.01.07: Ahogy megígértem, itt az újabb OST, méghozzá a Kárhozottak Királynője Lex
2012.01.01: Ki ne maradjak az új évet köszöntők sorából, elhoztam nektek három általam kedvelt soundtrack-et (Cossette no Shouzou, Sucker Punch, The Crow) a folytatás várható... Lex
2011.12.31: Először is boldog új esztendőt kívánok minden kedves ide látogatónak. Új év alkalmával egy kis ajándékot hoztunk nektek, mégpedig: egy Gckt koncert (Otoko Matsuri YFC) fordítást, meg egy filmet, a Mulant. Beszy
2011.12.29: Újabb Emilie fordítással jelentkezem, cím szerint a Shalott-al.
2011.12.27: Egy kis megkésett nálunk a karácsony, de azért fogadjátok sok szeretettel. Ezúttal Miyavitól hoztam nektek egy filmet, az Oresamát és egy mv-t a Jibun Kakumeit. Valamint két "új" előadótól Ai Otsukatól a Daisuki da yo és az F.T. Islandtól a Raining mv-t (utóbbi kettőnél egyenlőre csak letöltési linkeket). Amúgy a Raining szám az eső mv fordításom, amit karaokéval csináltam... remélem tetszeni fog nektek!^^ Utólag is Boldog Karácsonyt kívánok minden kedves ide látogatónak!^^ Beszy
2011.12.14: Újabb sorozattal bővült a kínálat! Íme az öreg klasszikus: A hálózat csapdájában.
2011.12.07: Egy újabb Miyavi albumot a What's my name?-t hoztam most nektek frissként. Mindenkinek jó szórakozást!^^ Beszy
2011.12.06: Én meg "visszatértem" a mikulással és a zsákomból Miyavinak (Strong) a legújabb single-ét,hoztam el nektek sok szeretettel. ^^ Beszy
2011.12.05: Hát így Mikulás alkalmával megleplek titeket egy újabb Gackt szerzeménnyel amiben közre műnködött drága Asuka-chanom is :D Ez nem más mint Gackt-Ai Senshi című feldolgozása :) És hozzáteszem kicsit megújultunk ami a külsőt illeti hála Lex Imoto-channak :) Remélem tetszik ^^ Carrie-chan
2011.12.01: Még így a mai nap végeztével gyorsan becsusszan egy filmecske... Csak hogy mindenki kezdjen a karácsonyra hangolódni, íme a Karácsonyi lidércnyomás :) Lex
2011.11.25: Gackt Interjúval jelenkezem ezúttal Gackt vs Utaban Billibowl küzdelme XD Carrie-chan
2011.11.21: Újabb filmet hoztam, a piroska és a farkas egy érdekes, mai divatnak megfelelő "feldolgozását", A lány és a farkast. Fogadjátok sok szeretettel! Ráadásként pedig egy újabb fordítás: Placebo - Meds Lex
2011.11.20: Egy régebbi és egy egészen friss, ezen percekben elkészült gerillálmányomat megtekinthetitek a galériánk ide vágó részében. Lex
2011.11.16: Új előadó két albummal: Loreena McKennitt
2011.11.14: Jelentem Lex-chanom jóvoltálból Galériánk új gyöngyszemekkel gyarpodott. Pontosabban az általunk készített (egyenlőre még általam készített de hamarosan bővül) GIF képeket hoztunk nektek :) Carrie-chan
2011.11.13: Tegnap éjjel befejeztem új klipp fordításom ami nem más mint Hide with Spread Beaver - Pink Spider Carrie-chan ^^
2011.11.08: Je, sikeresen feltöltöttem egy újabb Pv fordítást ami nem más mint Hyde (L'arc~en~Ciel) Hello című dalát. Carrie-Chan
Hogy én is hozzak egyet a sorba, íme Yoshiki Lisa Destin Histoire című száma. Lex
2011.11.06: És egy új bejegyzéssel kedveskedek nektek, Gackt interjú videóval és magyar felirattal!!!!! Hozzáteszem nem minden mondat lett tökéletes, néha nem értettem teljesen mit szeretne az angol fordító mondani ezért kicsit impovizáltam XD Szóval az esetleges hibákért elnézést kérek, hamarosan remélem újabb ilyen fordítással jelentkezek ^^ Íme : GACKT - Food battle at Oh! Doyagao Summit (2011.09.30) Carrie-chan
2011.11.03: Végre valahára újabb klippfordítás került fel. Ismét egy Apocalyptica szám, most az I'm not Jesus.
2011.10.30: Halloween alkalmából elkészült az első válogatás albumunk. Fogadjátok sok-sok szeretettel!
2011.10.26: Felkerültek a Black Symphony koncert első lemezének extrái.
2011.10.25: Na ma hajnalra végre megérkeztek a legújabb letöltések... Ezúttal jó pár H.I.M. albumot hoztam nektek! :) Mivel jelszavam, hogy mindent a kedves olvasókért, így ráadásnak még elhoztam az Álomháború című filmet is. Lex
2011.10.13: Nos végre valahálra elkészült a Malice Mizer újabb fordítása az Illuminati :) Remélem tetszeni fog ^^ Carrie-chan Ja és plussz feldobtam már a L'arc en Ciel legújabb szerzeményét is az X X X albumot ^^
2011.10.07: Sikeresen feltöltöttem Chachamaru (GacktJob) egyetlen szolóalbumát az Air című alkotását, persze Gackt-sama keze is benne van a dologban.^^ Plusz még két Fade albummal jelentkezek (tudjátok Jon a YFC formáció másik énekese) remélem élvezni fogjátok :) Carrie-chan
2011.10.06: Új koncert dvd tölthető le: Within Temptation - Black Symphony, a dvd extrák még ugyan nincsenek fenn, de hamarosan várhatóak. Lex
2011.10.02: Feltöltésre került a Cossette no Shouzou befejező része!
2011.09.26: Elkészült a Cossette no Shouzou második része.
2011.09.25: Végre valahára úja animével jelentkezünk. Ez egy különleges, elvont darab, amiben valóság keveredik a fantáziával. Főhősünk Eiri egy titokzatos lányt lát képzeletében, nem tudja, hogy ki is ő. Végül azonban kiderül, hogy egy kissé véres szál fűzi össze őket... Ez lenne a Cossette no Shouzou. (személyes kedvencem) Lex
2011.09.13: Új L'Arc~en~Ciel album tölthető le, méghozzá a Good Luck My Way című maxi-single! Lex
2011.09.12: Na még egy klipp fordítással jelentkezek Malice Mizer -Mayonakani Kawashita Yakusoku című videójával. Carrie-Chan
2011.09.07: Négy új könyv J.R.R. Tolkientől a könyvtárban. Kellemes időtöltést hozzá!
2011.09.06: Újabb klipp fordítással jelentkezem, Gackt - Doomsday című live felvétellel.(Carrie-Chan) 
Tőlem is jön bónuszban egy fordítás, az Apocalyptica Ville Valoval és Lauri Ylönennel közös száma a Bittersweet. Lex
2011.09.04: Nos a mai nap remélhetőleg sikeresen feltöltöttem (önállóan XD) legújabb fordításomat, Gackt - Vanilla dalát Mars Tour verzióban.(Carrie-Chan)
2011.08.29: Két újabb fordítás, mégpedig az Apocalyptica Gavin Rossdale-el közös száma az End of Me és Emilie Autumn-tól a What If egy koncertről.
2011.08.14: És bármily meglepő megszületett a következő fordítás... Ez van, ha elkapja az embert a gépszíj. Fogadjátok szeretettel a Nightwish Nemo című számát. Lex
2011.08.09: Újabb videoklippet sikerült felszenvednem a tárhelyre, élvezzétek ti is : Emilie Autumn - My fairweather Friend Lex
2011.08.07: Nem igazán az elkészítés sorrendjét, sokkal inkább a sikeres feltöltésekét követve újabb videoklipp fordítást hoztam nektek: Emilie Autumn - I know it's over. Nem a legjobb a felvétel, de van egy sajátos hangulata, amiért szeretem... Lex
2011.08.03: Újabb filmmel bővült letöltéseink sora. Fogadjátok szeretettel a Sid Vicious és Nancy Spungen történetét feldolgozó már-már klasszikusnak számító darabot, a Sid & Nancy-t! Lex
2011.07.19: Mivel már nagyon régen volt friss... én meg már különösen régen frissítettem, így én hoztam nektek egy kis gyöngyszemet. :) Mégpedig: Gackt Oblivious faceless Angel -jét. Mindenki hangolódon a koncertre... már csak 2 hét van hátra!!!! *már alig várja* By Beszy ˙(Videó, még nem nézhető meg itt, csak letölthető... még nem tudom, hogy kell azt úgy megcsinálni.)
2011.06.26: Olvasói kérésre újabb öt rész a Chi's sweet home című animéből.
2011.06.22: Már egy ideje terveztem, hogy megosztom veletek ezt a személyes kedvencet : Wasabi - Mar, mint a mustár Lex
2011.06.20: Carrie-chan jóvoltából újabb videoklipp fordítással gazdagodtunk: X-Japan: I.V.
2011.06.15: Úgy szét vagyok esve, hogy tegnap el felejtettem ide beírni, de most megteszem... Teljes az Andromeda első évada!
2011.06.11: Újabb három rész Andromeda.
2011.06.04: Íme a mi híres neves Gackt -samánk leges legelső Platinum Boxa. Jó szórakozást hozzá és jó töltögetés:) Carrie-chan
Nem igazán koncert, de oda láttuk jónak az elhelyezést, továbbá elnézést a kései közzétételért, de csak most tudtam időt szakítani rá... Lex
2011.05.25: Nagyrabecsült művész kollégánk Jason Weltman három új novellát küldött nekünk... Kedvcsinálóként nézzétek a címeket: A csúcson kell abbahagyniPirkadat előtt egy órával...Az utolsó örök hétfő
2011.05.24: Újabb öt rész Andromeda került feltöltésre.
2011.05.23: Andromeda első évad 10. részig feltöltve és az új design mellé egy új fejléc... feltéve, ha senkinek sincs ellenére... Lex
2011.05.22: Újabb két rész az Andromedából. Lassan, de biztosan … ;) No meg egy kicsit rendezkedtem designilag a blogon, remélem tetszeni fog mindenkinek:) Lex
2011.05.20: Egy kis gyors közvéleménykutatás a jobb oldali sidebar-on...
2011.05.19: Egy megsemmisültnek hitt csillaghajó, és egy elbukott szövetség. De a történet ennél több: Dylan Hunt kapitány megkísérli az évszázadok óta halott Csillagszövetség újjáépítését... Új sorozattal jelentkezünk, a sci-fi rajongóknak kedveskedve. Íme az Andromeda első öt része. (időhiányban egyelőre nem megy több, de várható a folytatás) Lex
2011.05.15: Mi történik akkor, ha egy tudományos kísérlet messze túlhalad reményeinken? Ha a titokban végzett kísérlet alanya személlyé válik és a kutatók kötődni kezdenek hozzá? Aki kíváncsi a sztorira, annak itt van legújabb filmünk, a Hibrid.
2011.05.10: Újabb együttes (L'Arc~en~ciel) egyelőre kilenc letölthető albummal. A Folytatás várható, van ám még belőle :) Lex
2011.05.09: Befejezésre került a Dark Angel című sorozat feltötlése, teljes a széria a második évaddal (természetesen szinkronizálva)
2011.05.08: A paródiák szerelmeseinek íme a Vampires Suck, egy remekbe szabott Alkonyat-paródia.
2011.05.07: Újabb együttessel bővültek a letöltések: az angela 4 albuma került fel
2011.05.01: A zeneletöltések részleg nyolc AKB48 albummal gazdagodott.
2011.04.30: Régen volt már frissítés, így éppen ideje volt már... Íme egy újabb koncert DVD, ezuttal a Versaillestől a Philia type A Lex
2011.04.11: Immáron letölthető a Death Note első és második live actionja magyar szinkronnal.
2011.04.07: Feltöltésre került a Dark Matter című film, melyben egy lelkes, tervekkel és reményekkel teli kínai egyetemista életébe pillanthatunk bele. Megtudhatjuk, hogy az idill, amiben élt, hogyan omlik össze kártyavár módjára, mígnem a fiú brutális tettre szánja el magát... Lex
2011.04.04: Carrie-chan jóvoltából megérkezett a Fate/Stay Night című anime első movie-ja a Fate/Stay Night Unlimited Blade Works. Ebből a filmből talán egy kicsit többet is megtudhatunk a sorozatban oly titokzatos Archerről.
2011.03.28: Tovább folytatódik a jó és rossz közötti küzdelem, de új résztvevőkkel. Ezuttal Kira és Near párharcát nézhetitek meg a Death Note második Rewrite-jában, az L wo Tsugu Mono-ban.
2011.03.22: Ime legelső klippforditásom(Gackt - Returner ~ Yami no Shuuen)...remélem tetszeni fog...ha nem tetszik esetlegesen kérlek legyetek kíméletesek velem. Carrie-chan
Én pedig ünnepélyesen bejelentem, hogy a Dark Angel első évada teljes egészében felkerült! Lex
2011.03.21: Újabb könyv került be a könyvtárba, Stieg Larssontól A tetovált lány.
2011.03.20: Hála Carrie-chan szorgos munkájának máris megérkezett a Kuroshitsuji OVA-ja is.
2011.03.19: Újabb Lacrimosa album, az Alles Lüge.
2011.03.16: Felkerült a Dark Angel című sorozat következő öt része.
Egy ujabb animéval kedveskedem nektek. A Fekete Komornyik..mit is irhatnék róla...Ilyen szuper komornyik minden háztartásban elkelhet. Kellemes töltögetést hozzá ^^ Carrie-chan
2011.03.15: Íme egy film, amely gondolkodóba ejti a nézőt...vajon az embereknek jogában áll elpuszítani embertársait csak azért, hogy a saját " fajtáját " fenntarthassa? Háború, Génmanipuláció, Árulás, Halhatatlanság.... Nézzétek meg a Casshern című filmet. Jó szórakozást ^^
Ráadásként pedig fogadjátok a Dark Angel című sorozat első tíz részét. Génmanipuláció itt is, szuperkatonák, titkos szervezet, bujkálás, menekülés, de mindemellett barátság, és mély érzelmek. Kellemes időtöltést ;)
2011.03.11: Teljes egészében felkerült a Nana c. anime.
2011.03.10: Egy kis apró figyelmesség a részemről... Mostantól, ha a menüben a fórumra klikkeltek, a link új ablakban nyílik meg. Továbbá Nana feltöltés a 40. részig. Lex
2011.03.09: Nana feltöltve a 31. részig.
2011.03.06: Ígéretemet megtartva itt egy halom Lacrimosa... Most csak ennyihez volt kedvem, a többit majd máskor. Lex
2011.03.02: Felkerült a Nana következő öt része.
2011.03.01: Ismételten csak Nana, mégpedig a 15. részig.
2011.02.28: Újabb Nana feltötlés, ezuttal a negyedik résszel bezárólag helyesbítve az est zárásául fenn az első tíz rész :) Lex
2011.02.27: Chi' sweet home következő öt része és a Nana anime első része és végezetül egy apró meglepetés Carrie-chantől, a Vampire Hunter D 1985-ös változata.
2011.02.24: Nana Live Action Movie 2. a letöltések között... Lex
2011.02.23: Menünk a szerkesztők menüponntal bővült, ahol egy kicsit többet is megtudhattok rólunk... Letölthető a Nana Live Action Movie magyar felirattal. Lex
2011.02.18.: Egy újabb pv fordítás, ezuttal az utánozhatatlan hangú Miyavitól a Torture című dal. Jó töltögetést, nézegetést.^^ by Beszy
2010.02.17: Újabb anime Carrie-chantől: Slayers Gorgeous Movie + Chi' sweet home következő öt része Lexától.
2010.02.14.: Egy újabb csodás Gackt pv fordítás, ezuttal a Gackt - Todokanai Ai To Shitteita No Ni Osaekirezuni Aishitsuzuketa száma fordítását élvezhetitek. Jó szórakozást hozzá, remélem tetszeni fog!^^ Plusz egy koncert DVD is élvezhettek szintén tőle, a GACKT - Shock Wave '99 Carrie-channak (<3) köszönhetőeeeennn~~~ Tessék töltögetníííííí~~~~ by Beszy
2011.02.13: InuYasha manga 18. kötet és a Blood: The Last Vampire című film.
2011.02.12: Chi' sweet home című anime-sorozat első 10 része + InuYasha manga 17. kötet.
2011.02.10: Feltöltésre került a Peace & Smile Carnival Tour második lemeze a backstage videókkal.
2011.02.07: InuYasha manga 16. kötet Lexától és egy új anime-feltötlés Carrie-chantól, a Detroit Metal City.
2011.02.06: Új koncertDVD, ezalkalommal a Peace & Smile Carnival Tour 2005-ből.
2011.02.05: Újabb fordítás a videoklippek között, most Emilie Autumn 306 című dala. Lex Plusz a tegnap felkerült egyik regénynek a Szerelmem, Nellának felkerült az ismertetője. Olvassátok, aztán töltögessétek. XD by Beszy
2011.02.04: 3 darab új regény a könyvtárunkban, Adriana Trigiani tollából. by Beszy
2011.02.03: Japán nyelvkönyvek és egyebek címszó alatt 5db pdf dokumentum a könyvtárunkban.
2011.02.01: Ha jól számoltam össze, akkor 14db új smile a chatboxban plusz vonuló "üdvözlőszöveg." Ismételten csak zeneletöltés, most két album Cinema Bizarre. Végül pedig a sidebarokat is átrendeztem kicsit... Remélem nem nagyon kavartalak össze titeket. Lex
2011.01.31: Újabb zeneletöltéssekkel gazdagodtunk, most három Angela Aki és két Aural Vampire album. Végezetül pedig egy új film Carrie-chan jóvoltából: Slayers - A kis boszorkány.
2011.01.30: InuYasha manga 14. és 15. kötet + újabb letölthető zene, ezúttal AnCafe
2011.01.28: Kicsit átszabtam a koncert DVD-k rendszerét, de ne ijedjetek meg, minden videó fenn van :) Lex
2011.01.21: Egy újabb smiley a chatboxban... Ez valahogy lemaradt korábban. És egy új funkciót is beharangoznék... a legtöbb bejegyzés végén mostantól egy "köszönöm-gombot" találtok. Ha úgy érzitek, hogy szükséges, akkor használjátok Lex
2011.01.17: Immáron letölthető a Hongryeon Janghwa című Dél-Koreai pszicho-horror (bár szerintem inkább elgondolkodtató, mint horrorisztikus, de ezt döntse el mindenki maga) Lex
2011.01.15: Újabb film, ezuttal a Koroshiya Ichi című kalsszikus... (csak erős idegzetűeknek) Lex
2011.01.11: Az eddig már feltöltött Hyde-albumokat frissítettem és pluszban felkerült még az Angel's Tale single album is meg még jónéhány más is így estére, jó szemezgetést... Lex
2011.01.06: Egy kis online statisztika a látogatókról a jobb oldalsáv alján... és közkívánatra a Death Note Rewrite - GenshisuruKami szinkronos változatra frissítve Lex
Plusz a csodálatos Gackt-samatol egy szép szám... amit már a chatboxban is emlegetve lett :) Végre ide is megérkezett. ^^ Szóval a Gackt 12gatsu no love song itt is letölthető. Jó szorakozást hozzá!^^ by Beszy
2011.01.03: Újabb anime, ezuttal a Death Note Rewrite - Genshisuru Kami Lex
2011.01.01: És enyém az első újévi bejegyzés... XD Fel is konferálnám akkor első kis "videoklippemet" Emilie Autumn - 4 o'clock című dalát. Lex
2010.12.31: Újabb olvasnivaló a könyvtárban: J.R.R. Tolkien - A Babó.
2010.12.28: Na amit megigértem, az meg is lesz, szóval itt A Tetovált Lány című film. Jó szórakozást... plusz egy kis apró figyelmesség a baloldali panel alján :) Wáááá és még egy új játék is besikerült a fórumba. + Death Note Live Action Movie 3. - L Change the World. (úgy látszik ma nem bírok magammal) Lex
2010.12.24: Megérkezett a karácsonyi friss. Ezuttal egy újabb koncert DVD, mégpedig Miyavitól a 25 Shunen Kinen Koen Tokyo Geijutsu Gekijo 5 Days. Jó töltögetést és jó szórakozást hozzá. Holnap újabb frissel jövök. :) by Beszy
Hajónapló- 2010. 12. 22.: A mai napon ismét fáradtan, de feltettem egy régóta megosztani kívánt novellámat Menthetetlen megmentés címmel. A szemem jojózik, és kezd kifolyni a helyéről, meg biztos elbuktáztam pár dolgot, de ilyen későn, ilyen fáradtan nekem már csak erre tellett... Neg
2010.12.21: Tovább fokozva a kialakuló karácsonyi őrületet, íme a MadagaszKarácsony című animációs filmecske... Lex
2010.12.20: Egy kis hóesés a téli hangulat miatt... Ráadásnak pedig újabb négy gyönyörű rajz Carrie-chan-tól. Aki szeretné látni, itt kukkanthatja meg őket. Lex
2010.12.19: 26db új smiley a chaten. Lex
2010. 12.17: Nah végre, hogy én is frisseljek nektek egy nagyobbat (Beszy :D)hoztam is egy koncert DVD-t... és persze nem is lehet más mint Gackt, mégpedig a 2010-es koncertje. Tudom, nincs benne időrend ahogy pakolom fel a koncertjeit, de most ez a kedvencem, főleg a Lu:na... (L) *olvad-olvad...orrvérez* Majd Ti is meglátjátok, hogy miért... XD Szóval amit hoztam ma: Gackt - Otoko Matsuri Yellow Fried Chicken Jó szórakozást hozzá!^^ by Beszy
2010.12.16: Hivatalosan is felkerültek Carrie-chan első alkotásai az oldalra. Aki kíváncsi rájuk, itt nézheti meg őket.
2010.12.15: Újabb rajzfilm, csakhogy végre frissítsünk kicsit... Tudom nem egyből a második résszel kéne kezdeni, de hétvégén valamiért ezt vettem elő. Szóval íme a Madagaszkár 2. És még egy egészen friss hír: Új alkotót köszönthetünk köreinkben Carrie-chan személyében! Alkotásai hamarosan megtekinthetőek lesznek az oldalon. Ezúton kérek mindenkit, hogy fogadjátok őt szeretettel! Lex
2010.12.07: Egy ici-pici frissnek is alig mondható dolog, igazából már ezzel is régóta tartozom Lexának... Újra élvezhetitek a Lexa által fordított a The Teddy Bear Murder Case mangát. :) Reméljük ismét xD tetszeni fog nektek... :P by Beszy *végre ő is csinált vmi sok-sok idő után, még ha egy egészen ici-pici dolgot is...^^'* [Lexnek meg tessék felállva-ujjongva tapsolni a bannerét, mert gyönyörű!^^]
Na, hogy én is nyúlkáljak kicsit, itt egy újabb filmecske, A halott menyasszony. Jó szórakozást hozzá!Lex
2010.12.05: Terjesszétek az igét! :) Vagyis csak csináltam elvihető bannert az oldalnak, mert már ideje volt... Lex
2010.12.02: És a mai gyönyörűen csodálatosnak mondható napon felkerült az egyik kedvenc filmem is a GOTH című thriller/horror vagy minek nevezzem... Lex
Hajónapló-2010.12.01.: A mai hideg és zord téli napon végre az a bizonyos menüpont többé már nem csak egy menüpont, hanem (a számomra sok) óráig tartó vajúdás megérlelte gyümölcsét. A betűvető névre hallgató menüpont valódi értelmet nyert Lexa és általam.
Előbbi személynek jár egy hatalmas köszönet technikai zsenialitásáért, végtelen türelméért és ötleteiért. A játék részleteinek megismeréséhez katt a betűvetőre. Mostantól bátran kipróbálhatjátok magatokat! Mi igyekszünk minden alkotást folyamatosan feltenni. Neg
2010.11.30: InuYasha manga 12. és 13. kötet
2010.11.28: Immáron teljes a Chobits manga, felkerült mind a 88 fejezet és végre a Death Note-nak is a végére értünk, jah és új menüpont, de egyelőre még csak menüpont, a részletekről hamarosan...
2010.11.27: Isteni-cuki-szuper vagyok, megtaláltam, hogy idehaza a laptop a szobában egyedül hol fogja a wireless netet és ennek örömére fel is tettem még 10 fejezet Chobits-ot, három rész Death Note-ot és végezetül egy kis menüszépítés. Lex
2010.11.23: 10 fejezet Chobits. :) + InuYasha 11. kötet.
2010.11.22: Újabb öt fejezetnyi Chobits... és két szám a Gothic&Lolita Bible magazinból. Csak mert jó napom van ;-) Végül meg Death Note kerek 30-ig. Lex
2010.11.21: Death Note 17-23. epizódok.
2010.11.19: 15 újabb fejezet a Chobits című mangából.
2010.11.16: Apocalyptica - 7th Symphony c. abuma
2010.11.15: Okulva a sorra kiderülő hibákból célszerűnek láttam egy hibabejelentő rész létrehozását, mely elérhető a Fórumunkban, vagy a Chat alatti linkre kattintva.
2010.11.10: Végre én is tudtam frissíteni vmit... :P Ezuttal Kaoru Amane - Taiyou no Uta című gyönyörű számát hoztam nektek. :) Remélem tetszeni fog. ^^ Ez a szám a Taiyou no Uta című 10 részes dorama betétdala. A sorozathoz már készül a magyar nyelvű felirat... Itt találhatjátok meg, ha vkit érdekelne. Szerintem szép, csak ajánlani tudom. ;) By Beszy
2010.11.04: Háttércsere... Várom a véleményeket (Lexa) + Death Note 12-17-ig.
2010.11.03: Új film a letöltések között: Az Álmosvölgy Legendája
2010.10.24: Death Note 11. és 12. rész.
2010.10.13: Újabb Dark Sanctuary album, ezuttal a De lumière et d'obscurité., és egy újabb kics csekélység: ötcsillagos rendszerben történő értékelés, minden bejegyzés alján.
2010.10.02: Chobits manga 26-30.
2010.09.21: Két HITT album is felkerült végre... + két új Anna Tsuchiya album + Death Note 10. részig feltöltve+ öt fejezetnyi Chobits.
2010.09.20: Zenei kínálatunk két Dark Sanctuary albummal bővült + The Bedroom Girl című one shot manga.
2010.09.18: Chobits manga 16-20-ig + Death Note 4-7-ig.
2010.09.15: Fantasztikus állatkerti állományunk egy Puszedli névre hallgató cicával bővült. Ui.:Remélem több ilyen hülyeség nem jut eszembe... (Lex) + Új Miyavi albumok: Torture és Fan's Best.
2010.09.10: Végre felkerült a Csodálatos Gackt-samáról egy galéria... igaz még csak egy oldal, de szép lassan majd bővülni fog. :) by Beszy *csak, hogy én is rakjak már fel képeket az oldalra... :P*
2010.09.08: Chobits manga 10-15. fejezet + új anime: Death Note első 3 rész. Végezetül mai legújabb őrültségem: az oldal új háziállata a Lujza névre hallgató rózsaszín menyét. Fogadjátok őt sok-sok szeretettel! Csók mindenkinek: Lex
2010.09.08: Újabb Anna Tsuchiya album, ezuttal a Virgin Cat, új manga az első tíz fejezettel: Chobits
2010.09.07: Felkerült L'ame immortelle - ohne dich száma magyar felirattal.Jó szórakozást hozzá. ;) Remélem tetszeni fog!^^ by Beszy
Egy újabb Anna Tsuchiya album, a Crazy World és egy majdnem elfeledett novella: Az élet nem állhat meg. Végezetül pedig néhány új smiley az üzifalon.
2010.09.06: Új képek a gelériában.(Elfek) A bal oldali oldalsávból törlésre került az Archívum rész, és mint az látható, mostantól kezdőlapként a frissítések oldala jelenik meg a legújabb bejegyzés helyett.
2010.09.05: Új előadó (Anna Tsuchiya) kezdésnek két albummal
2010.08.29: Micsoda véletlen, újabb Rozen Maiden képek ;) és két szám a GLB magazinból.
2010.08.28: Újabb adagnyi kép a galériában: Rosario + vampire Ráadásképp pedig újabb apró funkciókkal bővültünk: a jobb alsó sarokban lévő felfelé nyíllal bármikor visszaugorhattok az aktuális oldal tetejére, és megosztás gomb a bejegyzések alján.
2010.08.26: Ezuttal csak egy kis apróság.... A blog címe előtt a korábbi narancs alapon lévő B betűt pillangóra cseréltem (Lex)
2010. 08.24: Felkerült egy újabb koncert dvd, ezúttal Miyavitól a Gekokujyou 2003 Jó szórakozást kívánunk hozzá!^^ Lexa képgyűjtő mániájának jóvoltából, pedig újabb képek, ezúttal Dark kategóriában.
2010.08.21: További Rozen Maiden képek a galériában.
2010.08.18: És még így hajnalban becsúszik újabb öt számnyi GLB magazin... És Beszy újabb novellája Emlékszem... utoljára címmel.
2010.08.17: Gothic & Lolita Bible magazin újabb öt száma! ;)
2010.08.16: Felkerült a csodálatos Gackt-samának egy újabb gyönyörű klippje magyar felirattal. Ezuttal a Gackt - Setsugekka . *még mindig imádja, és még mindig elfogult. :D* Plusz a legújabb mini albuma Gackt - Ever címmel by Beszy
2010.08.15: Könyvtárunkba kerültek a Gothic & Lolita Bible magazin számai.
2010.08.14: Zeneletöltéseink között immáron két új Within Temptation és három új Porno Graffiti album is fellelhető, végezetül pedig új képek a galériában.
2010.08.03: Ismét egy újabb kötet InuYasha manga,ez immáron a tizedik + Új koncert dvd: Anna Tsuchiya - Blood of Roses
2010.07.05.: HTML ide HTML oda csak sikerült megcsinálnom az ismertetőt a D, a vámpírvasászhoz. :) De azért még nagyon hiányzol Lex!!! Remélem azért megcsinálják nálad a netet HAMAR!!! by Beszy
2010.07.04.: Új letöltési kategóriát indítottunk Programok néven. Első progi amit feltettünk a HJsplit, ami a videó drabok összeillesztésében lehet a segítségetekre. :)
2010.07.01: Felkerült az oldalra a D, a vámpírvadász című rajzfilm-animáció, egyrészt én imádom, másrészt meg Sztiker új "tagunk" üdvözlésére. :D [Csak a letöltési linket tudtam feltenni... pedig olyan jó kis ismertetőt írtam hozzá... *sír* lüke html!!!! *Nem ismeri, de már utálja* Nah majd Lexa hátha segít :P Ő olyan okos...:)] by Beszy
2010.06.28: Hoztam nektek egy újabb klipp fordítást, még friss és ropogós, fogyasztjátok egészséggel. :D Angela Aki - Kiss me good-bye Remélem tetszeni fog nektek is.^^ by Beszy
2010.06.20: Új Nightwish album tölthető le: End of an Era + egy személyes megjegyzés: részemről a frissítések viharkár miatti internethiány miatt határozatlan időre szünetelnek, köszi a megértést: Lexa
2010.06.10: Egy újabb koncert dvd került fel a csodálatos Gackt-samától. Ezutta a GACKT - Requiem & Reminiscence II raktuk fel. *imádja és elfogult* by Beszy
2010.06.07: Zenei kínálatunk négy darab Sirenia albummal és a híres 1931-es Dracula-filmmel bővült.
2010.05.29: Újabb zeneletöltés, ezuttal Hitomi Takahashitól 11db album.
2010.05.27: Egy újabb nagyszerű darab Jason Weltman tollából. A címe: Vízháború. Jó szórakozást hozzá!^^
2010.05.23: Új előadó (Moon Kana) egyből 10 db albummal... jó hallgatást :)
2010.05.21: Felkerült a Gackt Diabolos koncert Tracklist-je
2010.05.18: Új videoklipp, Gackt - Flower
2010.05.12: Új koncert dvd, ezuttal Gackt Live Tour 2005 DIABOLOS
2010.04.28: Meglepetésként 11db Gackt album.
2010.04.26: Mai ajándékunk 7 db Apocalyptica album.
2010.04.25: Új anime: Roasario+vampire capu2.
2010.04.24:Újabb koncert dvd. Ezuttal Miyavi - Live in Nihon Budokan
2010.04.23: Mint láthatjátok új szavazás indult, mert a véleményetek nekünk mindig számít... És ráadásként új anime: Rosario+vampire capu1 és Karin: 9-13. rész
2010.04.21:Újabb koncert dvd, ezuttal Beszy jóvoltából: Miyavi - The Beginning of Neo Visualizm Tour 2007 Live at Shibuya Kokaido + Karin 6-9. rész
2010.04.19:Letölthető a Nightwish - End Of An Era c. dvd-je.
2010.04.15: Új Nightwish album: Once
2010.04.11: Új együttes új albummal: Nightwish - Dark Passion Play
2010.04.06: Új anime a letöltések között: Karin (első öt rész)
2010.03.27: Ranma1/2 9. kötet + magyar feliratos videoklippek a letöltések között.
2010.03.25: Mostantól a legutóbbi hozzászólásokat az oldal szélén külön is olvashatjátok... és még néhány egyéb szemmel látható újítás.
2010.03.24: További filmletöltések: Rozen Maiden Ouvertüre és Detective KunKun....
2010.03.22: Néhány apróbb újítás a jobb megjelenés érdekében. De tényleg csak aprók... + A Rozen Maiden Träumend immáron teljes egészében letölthető. + InuYasha manga 8. és 9. kötet és egy kis extra az Ayashi no Ceres c. mangánál...
2010.03.21: Új manga The Teddy Bear Murder Chase címmel
2010.03.18: Rozen Maiden Traumend első négy epizódja a filmletöltések között.
2010.03.10: Letöltéseink új kategóriával (Filmletöltés) bővültek.
2010.03.01: Új Miyavi album: This Iz The Japanese Kabuki Rock.
2010.03.01: Új manga: Long Along Alonging
2010.02.21: A mangarészlegen apróbb módosításokat hajtottunk végre....
2010.02.18: Ismertető Darren Shan: Az Árnyak Ura c. könyvéhez.
2010.02.16: Új mangák: Alice in Underground és Kyuuketsuki to Boku, plusz új képek Dark kategóriában.
2010.02.15: Lexa első regénye Katelyn Cross - Titkok és rejtélyek címmel már olvasható ráadásként pedig újabb Emilie Autumnn képek.
2010.02.14: Még néhány kép Emilie Autumn albumban.
2010.02.08: InuYasha manga 7. kötet. és új képek az Emilie Autumn albumban.
2010.02.07: Új The Perfect Circle album.
2010.01.26: Új előadó és album: The Perfect Circle: Mer de Noms
2010.01.24: Ranma 1/2 7. és 8. könyv.
2010.01.03: InuYasha manga 5. és 6. kötet.
2010.01.03: Új előadót köszönthetünk a letöltések menüpont alatt: Lacuna Coil
2009.12.24: Új Emilie Simon albumok! (Végétal és Bonus disc az Emilie Simon c. albumhoz)
2009.12.23: Három új Hyde album tölthető le, címük: Faith, Horizon és Countdown. InuYasha manga 4. kötet teljes egészében feltöltve, ráadásként pedig Ranma 1/2 6.könyv. Végezetül, mint láthatjátok a menünket is felújítottuk.